Novice

Darilni boni Dobimo se v mestu

Vabljeni k nakupu darilnih bonov Dobimo se v mestu. Boni v vrednosti 10 EUR, se lahko unovčijo pri več kot 40 ponudnikih v mestu. Uporabniki, ki se bodo odločili za nakup bona, bodo ob nakupu prejeli še poseben letak s seznamom vseh ponudnikov. Vsa mesta, kjer bodo lahko potrošniki unovčili bone, bodo oznamčena z nalepko Dobimo se v mestu.

Bone lahko kupite v Turistično informacijskem centru Celje, Glavni trg 17.

Več: Tadeja Falnoga, Referentka za Mestni marketing, 03 42 87 933, tadeja.falnoga@celje.si  

Seznam trgovin kjer lahko unovčite bone:

več
abram_pozresnost
abram_pozresnost

Uroš Abram
POŽREŠNOST

Likovni salon, 8. 5.- 7. 6. 2015

Lepo vabljeni na odprtje razstave v petek, 8. 5., ob 19. uri v Likovni salon.

Fotograf Uroš Abram v novem projektu obravnava odnos med fotografsko podobo in hiperprodukcijo vizualnega skozi pojem požrešnost, enega sedmih naglavnih smrtnih grehov. Vprašanje o smislu nenehnega pritiskanja na sprožilec, neprekinjenega ali nepremišljenega vizualnega sledenja sveta, si je avtor zastavil z osebne pozicije združevanja poklica reportažnega fotografa in kreativca. Kot fotoreporter pri reviji Mladina je v prvih treh mesecih dela posnel okoli dvajset tisoč fotografij, zato je sprva posegel po ključnem pojmu  novega projekta  precej dobesedno. Za izhodišče je uporabil domačo kuhinjo, ki  jo je v celoti prekril s svojimi fotografijami. Metaforo množične (zlo)rabe fotografije je na drugi stopnji serviral bolj tehnološko, formalno in likovno. Predstavil je »vse« fotografije,  zajete z »vsemi« fotografskimi tehnikami, skušal pokazati »vse« zakonitosti notranjega in zunanjega bivanja podobe ter nenazadnje »vse« njene paradokse. S fotografiranjem postavitve nepregledne množice fotografij, ki so ravno s kvantiteto popolnoma izgubile prvotni pomen, ostale le likovno sredstvo, je avtor požrešnost preobrnil v kreativno, kritično podstat umetniškega dela. Na končni stopnji je »vse« pripeljalo v »novo« tridimenzionalno predstavitev »novih« podob. Ta je pripravljena, da nas požrešno pogoltne, pahne iz fokusa običajnega gledanja in dojemanja fotografije. Umetnik z ironičnim prijemom obrača opozorilo o pretirani rabi podobe tako nase kot na družbeno polje vizualnega, kjer  podobe, poleg našega apetita, pravzaprav vedno bolj »žrejo« tudi same sebe. (Maja Antončič)

© Zavod Celeia Celje | Pravno obvestilo | Piškotki | Produkcija: ENKI d.o.o.
Home Email Print